Zöld és Zöld logo Zöld és Zöld logo
Bejelentkezés
Felhasználó név:

Jelszó:


Regisztráció »
Elfelejtette a jelszavát?

Regisztrált felhasználók: 4481
Ügyfélfogadás
Zöld & Zöld Ingatlankezelő Kft.

Központi iroda:
1033 Budapest, Búza u. 12-14.
Tel./Fax: (06-1) 454-0225
Tel./Fax: (06-1) 454-0226
E-mail.: info@zz.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 08:00-10:00
Kedd: 16:00-18:00
Szerda: 08:00-10:00
Csütörtök: 08:00-10:00

Ügyvezetői fogadó óra:
Kedd: 16:00-18:00

Rózsaliget iroda:
1108 Budapest, Tavas u. 1.
C. ép. Szolgáltató ház D/ 9.

Közös képviselői és gondnoki fogadó óra:
Hétfő: 16.00-19.00

Belvárosi iroda:
1083 Budapest, Práter u. 46.
Gondnoki iroda: Tel.: (06-1) 219-3576
E-mail: info@zz.hu

Ügyfélfogadás:
Szerda: 12:00-18:00
Címkék
társasházkezelés, közös képviselet, ingatlan értékbecslés könyvelés, ingatlan kezelés, hőköltség felosztás, ingatlan üzemeltetés, közös képviselő
BemutatkozásMa 2018. november 15. csütörtök | Albert, Lipót napja van.
A Zöld & Zöld Ingatlankezelő Kft.-t egy testvérpár Zöld Imre és Zöld András alapította 1997-ben, jelenlegi törzstőkénk 4.5 MFt. Cégünk fő tevékenysége társasházak, lakóparkok és lakásszövetkezetek teljes körű közös képviseleti, és üzemeltetési feladatainak ellátása.

Cégünk teljes körű szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik (30.000.000,- Ft, Generali-Providencia Biztosító Zrt.), tagja a Magyar Társasházkezelők Országos Szakmai Szövetségének, valamint a Budapesti Kereskedelmi, és Iparkamarának.

A megalakulásunkat követően Óbudán több, elsősorban 100, illetve 200 lakásos panelépületek kezelésére kaptunk megbízást. A Társasházak részére nyújtott szolgáltatásaink színvonalának és a tulajdonosi megelégedettségnek köszönhetően folyamatosan emelkedett a kezelt épületek, és így az albetétek száma is. Mára közel 7000 albetét közös képviseleti és üzemeltetési feladatait látjuk el 10 budapesti kerületben, valamint Szentendrén. Két évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezünk panel házak, védett függőfolyosós épületek, új építésű társasházak, valamint lakóparkok kezelési feladatainak ellátásában. Cégünk elsősorban nagy albetétszámú társasházak képviseletére szakosodott, így a kezelt épületeink között több 300-400 albetétes épület is található, cégünk látja el Budapest második legnagyobb albetétszámú (547 albetét) társasházának közös képviseleti feladatait is.




Üzleti filozófiánk középpontjában a Társasházi tulajdonosi szemlélet erősítése és ügyfeleink maximális kiszolgálása áll. Munkánk során igyekszünk napi kapcsolatot kialakítani a tulajdonosokkal és a Számvizsgáló Bizottsági tagokkal, annak érdekében, hogy a Társasház kezelése során mind teljesebben megismerhessük, és figyelembe vehessük a közösség igényeit. A kezelésünkben lévő Társasházakra jellemző a feszes költségvetés, a belső adósság állomány, valamint a pénztári mozgások minimális szinten tartása.

A társasházak közös képviseleti feladatait felsőfokú végzettséggel rendelkező kollégák látják el, akik a társasházi törvény megjelenése után szakirányú képesítést szereztek a feladatok mind teljesebb ellátása érdekében. Ügyvéd kolleganőnk a Társasházaink kezelése során felmerülő jogi eljárásokat végzi - így a fizetési meghagyások benyújtását, végrehajtási eljárások megindítását, jelzálogjog bejegyzéseket -, valamint az esetleges egyéb peres eljárásokban a Társasház jogi képviseletét biztosítja. Főállású mérlegképes könyvelőink végzik a Számviteli és a Társasházi törvényben előírt egyszeres könyvvitel szabályai szerinti könyvelést, valamint teljes körű analitikák vezetését (közös költség, bérlői, szállítói, vevői analitikák). Természetesen vállalásunk magában foglalja a közüzemi szolgáltatók, Önkormányzatok, valamint a hatóságok előtti teljes körű képviseletet, és ügyintézést is.

A tulajdonosok folyamatos tájékoztatása érdekében negyedéves rendszerességgel adjuk ki, és juttatjuk el minden tulajdonoshoz hírlevelünket, melynek célja, hogy két közgyűlés közötti időszakban is folyamatos tájékoztatást adjunk a Társasház aktuális pénzügyi, jogi, műszaki helyzetéről.

Cégünk Web oldala alatt minden Társasháznak saját oldalt működtetünk, melyen a Társasház összes dokumentuma (közgyűlési anyagok, költségvetések, hírlevelek, biztosítási kötvény, alapító okirat, SZMSZ ) pdf formátumban letölthető, valamint naprakészen elérhetőek az aktuális közös költség egyenlegek, előírások, befizetések, valamint egyedi fűtéssel rendelkező Társasházak esetében az egyedi hőköltség elszámolások. Az oldalon lehetőség van a mérőóra állások bejelentésére, online hibabejelentésre, valamint a Társasházzal kapcsolatos hírek és információkat megjelenítésére.

Fontosnak tartjuk, hogy a Társasházak műszaki állapota mellett, az esztétikai állapota is megfelelő, és egyre javuló legyen. Minden kezelésünkben lévő Társasházunkban elhelyezzük a kötelező tájékoztató anyagokat, így a házirendet, tűzvédelmi házirendet, tűzriadó tervet, valamint egy információs vitrint. Rendszeresen indulunk a helyi kerületi, Fővárosi Önkormányzat, valamint a GM által kiírt felújítási, és rekonstrukciós pályázatokon. Az elmúlt években a különböző pályázatokon több millió forint vissza nem térítendő, illetve rövid lejáratú kamatmentes támogatást sikerült elnyerni, és a kezelésünkben lévő társasházközösségek javára fordítani.

Cégünk évek alatt kialakult stabil, kiváló szakemberekből álló minősített épület fenntartó, karbantartó csapattal rendelkezik. A váratlan hibák bejelentésére, és gyorsszolgálati javításra 0-24 órás műszaki ügyeletet biztosítunk a tulajdonosok részére. Az épületekbe természetesen igény szerint biztosítunk gondnoki, takarítói, kertgondozói feladatokat ellátó vállalkozót. A vállalkozói szerződéshez minden esetben tevékenységi jegyzék készül, melyben a napi, heti, havi, valamint az általános műszaki feladatokat rögzítjük.

A gondnokaink eseménynaplót vezetnek, melyben a tulajdonosi bejelentések mellett a hibák, illetve az intézkedések is bejegyzésre kerülnek, így később is minden munka kifizetésének jogossága ezen keresztül is ellenőrizhető. Tevékenységünk színvonalának alapja a gazdasági, műszaki, jogi végzettségű kollégáink ingatlankezelésben szerzett 20 éves szakmai tapasztalata, minősített kivitelezői kapcsolataink, valamint a rendelkezésre álló fejlett informatikai hátterünk.

Ügyfeleinket központi, valamint helyi irodáinkban várjuk, ahol kollegáinkkal készséggel, gyors, pontos ügyintézéssel állunk a hozzánk fordulók segítségére.

Zöld Imre
ügyvezető